Kalas i bilder!

Kalas! Vi firade ju Robin och sambon igår, de fyller ju den 17 juni och den 25 juni så tänkte ge er lite bilder från dagen. :) Dagen var väl okej trots att inte jag fixade något, det blev dock inget barnkalas vilket jag förstod men funderar på om jag kanske ska slänga ihop något helgen efter midsommar, jag menar ungen kan ju inte vara utan kalas för sina vänner. :(

Jävligt skönt att slippa tänka på allt som hade med kalaset att göra även fast det inte var gjort som jag hade gjort om jag hade tatt hand om kalaset.. Jag gjorde inte ens tårtorna, jag tänkte göra det men nej sambon köpte två stycken istället fast en tårta hann vi inte smaka eftersom klantarslet dvs jag tappade den i golvet, en tårtjävlel för 250:- Gahh!! Så typiskt! Jag föredrar hemmagjorda tårtor men den köpta var helt okej faktist. :)

Jag hade tänkt visa vad Robin fick i present men han har ju spritt sakerna lite överallt och jag orkar inte leta reda på de för att fota de. Han fick faktist inte så mycket i år men lite blev det. :)

X-box360 (från oss)
5 spel till nya x-boxen, bland annat nyaste final fantasy som han önskat sig. (från oss)
Träna spanska cd till datorn
5 par strumpor
1 par byxor
Böcker, pirates of caribbien (3 st i en box)
Snorkelset (glasögon, simfötter, snorkel)
2 biobiljetter
Presentkort på JC 300:-
600:-
Shampoo, parfym, gelé och hårmouse.
(från oss) Börjar bli stor kille. ;)

Han kanske fick något mer paket, jag är lite osäker eftersom jag inte ser sakerna framför mig. Nåja Robin blev iallafall inte utan paket. ;) Min sambo fick lite strumpor, blommor, presentkort 300:- på dressmen, 700:- och lilla jag fick presenter ändå fast jag inte ville.. suck.. Lite till mig var 500:-, presentkort 500:- på H&M, blommor och ett par skor som är riktigt jävla skitsnygga! TACK TACK säger vi till alla som var här!


Bilder, mest Robin bilder eftersom det är han som är mest intressant. ;)

 


Kommentarer
Postat av: hedda
2010-06-20 @ 22:28:07
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/

ställ gärna en fråga i min frågestund :)

förlåt om du inte vill ha sådana komentarer, då är de bara radera !

kram ♥

Postat av: ann
2010-06-21 @ 06:23:01

verkar ha varit ett bra kalas hörru många fina presenter och ojoj va tokigt med tårtan hörru

Postat av: Anonym
2010-06-21 @ 07:30:21

Kul med kalas! Gud en X-BOX grabben måste vara jätteglad, de brukar gilla att spela vid hans ålder. :)

Postat av: Egomamma.se
2010-06-21 @ 11:47:37
URL: http://egomamma.se

Ser trevligt ut! Kul att se de andra lite också.. din mamma och Kevin och så vidare.. Han är grääääsligt lik Marina tycker jag.

Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-06-21 @ 23:58:40
URL: http://beckahbitch.se

SHIT så lik Victor när han skär tårtan!!!

Postat av: Nyfiken läsare
2010-06-27 @ 19:06:35

Fick han inte mer presenter? Det var lite snålt!!

Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar
2010-06-27 @ 20:13:39
URL: http://geshiia.blogg.se/

Nyfiken läsare Nee jag tror faktist inte det (han fick en slant av oss på sin födelsedag den 25 juni med) men jag tycker det var ganska mycket ändå med tanke på att det bara var 5 familjer bjudna ur släkten. Vi har även sagt att ett paket per familj räcker att ge.. saker kostar, vissa kanske har sämre ekonomi och så har han har redan massor av saker. =)



Man måste inte få massor av saker? Och vi tex brukar köpa lite dyrare saker istället för massa billiga som oftast går sönder och därför fick han bara x-box360, 5 spel till 360, en parfym, en peng, hårgele, hårskum, shampoo. Bara detta lilla gick på nästan 3000:- och det är ändå ganska mycket pengar för oss just nu (pga olika saker som du och andra inte har att göra med).

Postat av: Nyfiken läsare
2010-06-28 @ 00:51:57

OK, du förstod inte min ironi. Tycker du på fullaste allvar att han fick LITE grejor? Killen fyller elva och får prylar för 3000 kr. Jag skulle kalla honom bortskämd. Jag kan räkna upp många familjer som inte lägger de pengarna eftersom de inte finns i deras budget. Han ska vara glad att hans föräldrar här råd med så dyra presenter, eller har ni det egentligen?


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback