Kalas hela dagen!

Kalas! Idag blir det kalas hela långa dagen! Vi är bjudna på kalas runt 13:00, min brors tjejs son Rasmus fyller år och ska firas idag och vid 16-tiden så har vi kalas här hemma för sambon och Robin, inte mig dock eftersom jag tydligen fyller 30 i år.

Jag tycker såklart att jag ska ha en egen dag som bara är för mig eftersom jag faktist blir 30 år i år. Så ja jag har sagt till sambon att jag ska ha en egen dag, fast det finns en annan orsak till att jag vill ha en egen dag. Sambon tror att vi ska ordna en egen födelsedag för mig för att fira mina härliga 30 år sm gått, men jag tänker INTE fylla år i år (jag vägrar!!!) och jag vill inte ha några paket heller så den dagen kommer inte komma men jag låter han tro det för att slippa att de firar mig idag när han väl läser detta så är det försent för honom att ordna så att folk firar mig idag.

Jättemoget gjort av mig men nee jag vägrar att bli 30 år!





Kommentarer
Postat av: ann
2010-06-19 @ 14:09:43

klart du ska firas hörru!!!!! du är värd massor av grattis och paket hörru kramkram

Postat av: Egomamma.se
2010-06-20 @ 14:55:25
URL: http://egomamma.se

Kalas är kul!!



Sv: Hur jag gjort? Tja jag har horat på Bloggsvar en massa, och när man väl fått en jäkla massa besök så kommer man upp på listor på bloggportalen och blogg.ses första sida, och vips så hittar folk in UTAN bloggsvar.. GOD cirkel, haha. Testa!


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback