Svar på kommentar!

HAHAHAHAHA! Visst är det roligt med alla dessa människor som ska leka så himla bäst jämt? ;) Ännu roligare är det med alla småbarn som så gärna vill vara vuxna, läskigt och himla tragiskt att småbarn vill det så gärna. :( En liten tjej på 13 år kom in hit i min blogg och började mumla något om att hon allt vet mer än mig hur man beter sig.

Hon syftade på en kommentar jag gjort hos Egomammans bloggsvar och ja påriktigt så tycker jag på en skala mellan 1-10 att min kommentar ÄR snäll! Speciellt då Egomamma bad om att man skulle ställa frågor och jag hade verkligen inte någon fråga att ställa. Jag tycker att denna lilla flicka ska ta och läsa om min lilla kommentar jag skrev eftersom hon läste helt jävla tokfel, tycker hon sen fortfarande likadant så bör hon nog köpa ett par glasögon.

Den "mogna" och anonyme (hon kan inte ens stå för vem hon är, ovanligt) lillflickan har skrivit att jag ställt två frågor om man kollar hennes kommentar till mig men i själva verket så har jag ju faktigst ställt en fråga? och sen avslutat med att tala om att jag inget vettigt hade att fråga. Jag hatar verkligen när folk påpekar saker utan fakta eller tex säger saker utan att ha läst saker ordentligt innan. Men men.. alla kan inte vara perfekta!






För att svara på hennes andra frågor till mig så kan jag tala om att nee jag har jävligt svårt att hitta kläder till mig själv, det är fan ALLTID något fel på plagg jag vill ha. Det kan vara allt från fel färg, fel knappar, fel modell, kläder med fickor (avskyr fickor hahaha) så nej jag kan fan inte hitta några vettiga kläder, dagens mode ser ju ut som skit tyvärr. *kräsen*

Ja jag lägger ut "dagens outfit" på min yngsta grabb, kan du gissa varför tro..? (rätt svar: jag älskar barnkläder!) Förövrigt är jag inte så jätteintresserad av kläder om det inte är barnkläder. Jo jag vågar visa mig, har du inte sett min profilbild? Det finns även några inlägg med bilder på mig. ;) Vad är din ursäkt för att inte visa vem du är när du skriver i min blogg? Döljer du något..? Dina icke vettiga kläder..? Såååå jävla fegt! ;)


Ursäkta mig men HAHAHAHAHAHAHAHA!! (fattar inte ens att jag besvarade kommentaren)


Kommentarer
Postat av: Egomamma.se
2010-06-18 @ 23:16:45
URL: http://egomamma.se

Hahahahahahahaha jag BEGRIPER inte att du besvarade det där.. fast jag fattar inte att folk går in till MITT bloggsvar och läser frågor och svar, sen går de till DIG och gnäller om det du frågat MIG?!



Till dig som skrivit här inne till Geshiia:

Jag och Geshiia är barndomsvänner. Det är enligt mig inget otrevligt med frågan som ställs. Jag hade inte besvarat frågan alls om det vore otrevligt, så det kan du ha som framtida referens; att jag inte ens publicerar sånt som jag inte gillar. Vare sig kommentarer, inlägg eller svar på frågor.

Du ville väl antar jag, men nu blev det fel.



Geshiia: Nästa gång får du inte vara så otrevlig, fy fy asgarvar



Alla nöjda? Bra. Då återgår vi till livet igen dårå..

Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar
2010-06-19 @ 10:14:27
URL: http://geshiia.blogg.se/

Egomamma hahahaha inte jag heller! Var väl uttråkad eller nåt, förmycket fritid. ;)

Postat av: Emelie - never been here before
2010-06-19 @ 14:44:22

HAHAHAHAHAAHAHAHA! Jag dör! Fyfan så kul. Undrar vad hon tänkte med?

Postat av: Matilda; 19år och Mamma till Mercedes & Leon
2010-06-19 @ 20:51:38
URL: http://majbebis08.blogg.se/

det finns folk till allt tydligen ;)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback