Grattis älskling!

Hipp hipp hurra! Sambon fyller år idag, han blir gammal en sisådär 32 år gammal typ. ;) Nee så fasligt gammalt är det väl inte hihihi. Vi firar honom dock inte idag utan på lördag samtidigt som Robin (Robin fyller den 25 juni men då är det ju midsommar och massa folk är borta)  för släkten med tanke på att det blir så jäkla mycket kalas annars denna månad då alla i vår familj utom Liam fyller i juni.

Det blir grillfest imorgon med (men det ska tydligen regna?), det blir grillfest med lite alkohol, det ni! ;) Jag dricker nästan aldrig alkohol så jag lär väl bli full bara av att lukta på korken skulle jag tro. Det bästa är att vi har barnvakt tills lördagen så då kan man dricka en eller två öl extra om man skulle vilja göra det. ;)

Det kommer bli en riktig finfin kalashelg detta, både sambon och Robin firas, Rasmus firas på lördagen med (tidigare på dagen), och så grillfest på fredagen. Låter väl trevligt? :-) Och jo lite firade vi sambon idag, han fick en fin bukett blommor och ett fint kort såhär på hans speciella dag, något annat för honom blir det dock inte idag. :)


STORT GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE SAMBO! ♥



Kommentarer
Postat av: Agnes
2010-06-17 @ 18:33:56
URL: http://agneslauedberg.blogspot.com/

Grattis till sambon! :)

Postat av: ann
2010-06-17 @ 20:13:40

grattis till din sambo hörru och wow vilken fin bild hörru den längst ner :)

Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-06-17 @ 21:16:11
URL: http://beckahbitch.se

Grattis Nicklas!



***



SV: EXAKT så som du beskrev! När jag närmar mig kassan börjar jag svettas, darra på insidan, hjärtklappning och mår lite illa. Allra helst om det är en lång kö och/eller jag har med mig sällskap som står EFTER mig i kassan. Om någon är med mig brukar jag försöka få till att de går först så de är upptagna med att packa siga saker medan jag gör bort mig med min ickefungerande betalning. Typ.

Postat av: Annika - 3barnsfamiljen blir 4barnsfamilj!
2010-06-17 @ 22:29:10
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Grattis till gubben din ;) Ja, jag vågar faktiskt skriva "gubbe" :) För min ÄR gubbe, han fyller 35 iår, och din karl ligger inte långt efter :P

Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar
2010-06-18 @ 05:47:26
URL: http://geshiia.blogg.se/

Till er Sambon tackar för alla grattis! :)

Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa tvångstankar
2010-06-19 @ 18:36:49
URL: http://kidzmode.blogg.se/

Vilka fina blommor


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback