Ajajaj!

Jag har ont i mina stackars händer! Jag sopade igår på jobbet, det var så avslappnande att sopa i lugn och ro att det hann gå två timmar innan jag avbröt sopandet för att åka hem. Idag har jag blåsor i händerna och det är INTE skönt. :( Kan knappt hålla något utan att det gör ont.. *tycker synd om mig själv*

Men det är bara att vara duktig och jobba på för det är ingen annan som gör jobbet åt dig. ;) Idag har jag trots det onda rensat rabatter, krattat rabatterna och plockat upp lite blommor på borden. På jobbet finns ingen tid för att lalla runt och åma sig och tycka synd om sig själv. ;)

Nu ska jag ta på mig och krypa ner i sängen, titta på en film tror jag. :-)


Kommentarer
Postat av: Milla
2010-06-22 @ 18:36:11
URL: http://sagabus.blogg.se/

Postat av: Milla
2010-06-22 @ 18:37:21
URL: http://sagabus.blogg.se/

Aj aj, blåsor i händerna gör ju så himla ont!

Ha en mysig kväll :)

Postat av: ann
2010-06-23 @ 06:56:15

ajdå det är inte skönt med blåsor hörru :( stakare där :(


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback