Paket, trött och planterat på gravarna..

Paket, trött och plantering på gravar! Två paket kom med posten idag, Me like! Orkar dock inte fota.. Massa nya och supersnygga strumpor var det till mig och Robin iallafall. :-) Det andra paketet innehöll ett salt och pepparkar som jag vann i en fototävling och de var faktist väldigt snygga så de behåller jag. ;) Nu är det sängen för mig, jag är dödstrött efter att ha jobbat och efter jobbet varit i Vingåker och gjort fint på min mormor och morfars grav, det blev en sväng till min systers grav med för att plantera lite nytt. Så fint så blev det. :)


Natti natti!


Kommentarer
Postat av: ann
2010-07-15 @ 06:57:25

kul med paket hörru :) vad satte du på gravarna hörru?

Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥
2010-07-15 @ 20:53:07
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Har en tävling jag tror du skulle gilla :) Kram


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback