Dagens outfit

Lilltrollet idag, glad och busig. :) Bry er inte om den stökiga hallen med TVÅ byråer, det ska inte vara så såklart men det förstod ni hoppas jag. Vi fick en ny byrå häromdagen har har inte tatt bort den andra än, går långsamt i vår familj med sånt. ;)

Jaja.. på sig har Liam en tröja från Polarn o. Pyret, byxa från Polarn o. Pyret och strumpor från Lindex. Denna tröja måste vara helt tokigt galen, storlek 110/116 men liten som en 92/98 och ärmarna är långa som en 104/110. Polarn o. Pyrets kläder är lite mysko ibland. ;)




Tröja: Polarn o. Pyret
Byxa: Polarn o. Pyret
Strumpor: Lindex


Kommentarer
Postat av: ann
2010-07-24 @ 10:20:37

snygga kläder som vanligt hörru ;) du har blivit lite lat med att slänga upp dagens outfit hörru

Postat av: Vicky
2010-07-24 @ 15:06:01
URL: http://lavicky.se/

Men gud, hur charmigt söt får man vara?



Himla mysig blogg du har måste jag säga :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback