Bröllop och partyskor

Jag är lite efter med att göra en sko på Nellys hemsida men whatahell, det ä ju bättre sent än aldrig..? ;) Ni får gärna rösta på min fina sko hihihi jag var dock lite tråkig med att göra en sko, min är nog lite mer för fina tillfällen. ;) Av någon konstig anledning tänkte jag på bröllop när jag gjorde skon.. hmm.. är det kanske någon som går i giftastankar här hemma..? Ja fundera på den ni. ;)

Äsch gjorde en lite "partysko" med, jag ska ju förmodligen parta lite på min bröllopsresa med? Ingen riktig bröllopsresa utan lite party eller vad säger ni? Ja om det nu är bröllop i tankarna. ;) Nåja rösta om ni vill om inte på finaste eller snyggaste så kanske på fulaste? Huvudsaken är ju att ni röstar på mina skor! ;)


Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Kommentarer
Postat av: ann
2010-07-21 @ 06:02:10

röstat hörru :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback