Vinnare - Önskefoto.se

Vinnaren är dragen! Jag använde mig av samma sida som sist för att dra en vinnare och en vinnare jag fick även denna gång såklart. ;) Jag vill även tala om att jag verkligen tycker det är riktigt roligt att så många deltog i min tävling och hoppas att kommande tävlingar får lika många eller fler tävlande. :)

Vinnaren har tills den 27/1 att maila mig angånde vinsten, efter det datumet kommer en ny vinnare att dras om jag inte fått något mail.



Maila mig på [email protected] och lämna dina kontaktuppgifter och vilken fotobok du vill ha så vidarbefodrar jag det till Malena på Önskefoto.se. Än en gång, stort grattis till dig Jessica, hoppas du kommer gilla fotoboken. :) Jag passar även på att ge Malena på Önskefoto.se ett stort tack för sponsringen av den braiga vinsten! Tack tack!

Lägg gärna till mig på Bloglovin för att ha koll på kommande tävlingar.

bloglovin


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-01-22 @ 14:25:57
URL: http://beckahbitch.se

Grattis :-)

Postat av: Jessica-tre killar och en tjej
2010-01-23 @ 03:11:19
URL: http://tremoten.blogg.se/

Jag blev helt CHOCKAD! Det är första gången NÅGONSIN som jag vinner något online. Jag har mailat dig kontaktuppgifterna. Tusen tack :o) Nu blir det till att redigera foton.. Mellan 151 och 600 kort.. wow! Men kul!!


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback