Veckans blogg

Dags för veckans blogg! Denna gång är det tjejerna Bilja och Tessisens tur, de två driver bloggen biljaochtessisen.blogg.se och deras blogg handlar mest om photoshop men lite då och då kan man hitta helt vanliga inlägg om deras liv med. Tjejerna är otroligt duktiga på photoshop och de leker lätt ihop en oskarp, pixlig bild till något riktigt fint och när bilden är klar åker den även upp i deras blogg. Både en efter och före bild åker upp i deras blogg och det gillar jag, ja att man kan se hur bilden var innan och hur den blev. :)

Jag har självklart med mailat in några bilder till tjejerna för att få de omgjorda och fixade men än har inte mina bilder dykt upp i deras blogg men de kommer när de kommer. ;)  Men iallafall otroligt duktiga är dessa tjejer och det bästa är ju att vem som helst kan maila sin egen bild till de och få den omgjord gratis, det är dock låång väntetid på att få sin bild men det är helt klart värt väntan. :)



BESÖK BLOGGEN HÄR!


Har du en blogg du tycker är värd att bli veckans blogg?
Klicka dig vidare HÄR och berätta om den bloggen. :)


Kommentarer
Postat av: Tessisen
2010-01-07 @ 14:47:58
URL: http://biljaochtessisen.blogg.se/

Nej men!! Vilken överraskning!! =) Vad glad man blev nu då! Kul att vi blev veckans blogg!

Ja, tyvärr är det ju lång väntetid. Men du vet ju vad man säger? "Den som väntar på något gott..." ;) Jag lovar att vi ska försöka göra en bild till dig inom kort, som tack!

Puss & Kram!


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback