Recension: Mönstrad tejp

Mönstrad jättefin tejp. Något jag tycker är kul är få recensera saker och nu har jag fått äran att få recensera mönstrad tejp ifrån Sakfabriken.se För ett tag sen hade jag en tävling i samarbete med Sakfabriken.se kommer ni ihåg den..? Man kunde vinna ett säkerhetsbälte till kundvagn. Nåja.. i samma veva fick jag även lite tejp som jag skulle recensera och nu har jag använt tejpen till en del olika saker och sett om tejpen funkar bra.

Vad har jag använt tejpen till?
* Paket
* Tejpat upp på dörr
* Fixat TVen
* Badlist


Paket: Jag skulle posta ett paket och hittade inte min vanliga tejp efter flytten så jag använde den fina blommiga tejpen och jag måste säga det att tejpen satt kvar och himla bra satt den, det trodde inte jag först då tejpen var tjockare än vanlig tejp. Ett perfekt litet paket med perfekt tejp.

Tejpa på dörr: Vi satte upp Robins schema på insidan av skåpdörr i köket och det sitter kvar och väldigt bra sitter det. :) Jag har ingen aning om hur det blir när man tar bort tejpen och då tänker jag på märken som ibland kan bli om man använt tejp. Jag tror dock inte det blir märken inte på skåpdörren iallafall, tapet är en annan sak.

Fixat TVen: Vi fick en TV av min pappa till Liams rum och till den sitter det en grej på sidan av TVen för dekoden tror jag det är, nåja den har vi satt dit med hjälp av tejpen med döskallar och den sitter fast! Vad säger det om tejpen? Jo att den är riktigt bra. :)

Badlist: I nya huset rann vattnet ut över nästan hela golvet i badrummet när man duschade/badade, vi skulle köpa badlist men den var slut i butiken så vi fick göra en egen tillfälligt. Med hjälp av en planka, soppåse, vanlig bred tejp och denna tejp från Sakfabriken så fixade vi en badlist (det heter badlist?) och den funkar kanon faktist, inte så snygg men den funkar. :)


Jag tycker:
Här ovan har ni nu läst lite om vad jag använt tejpen till och till alla dessa saker funkade tejpen bra och som ni ser är det helt olika saker som jag använt tejpen till och till ALLT funkade tejpen. Tejpen är inte bara bra utan väldigt fin/rolig med eftersom den är mönstrad. Äldsta grabben sa på en gång att tejpen med döskallar var hans eftersom han tyckte den var så cool. Självklart fick han det som blev över nu efter att jag testat tejpen. :)

Såhär står det hos Sakfabriken om tejpen:
Skaffa några rullar och du får garanterat ett lyckligt barn! Eller varför inte behålla några rullar själv och piffa till paketen, eller klä in en konservburk med mönstrad tejp och du har en ny pennburk - använd fantasin och börja tejpa!! Köpa present till kalas? Köp några rullar mönstrad tejp - ett hett tips!

Finns i två mönster:
-Rosa blommor
-Döskallar

 


Kommentarer
Postat av: ann
2010-01-20 @ 18:04:53

det är alltid lika intressant och roligt att få läsa recensioner hörru :)

Postat av: Majblomma
2010-01-20 @ 19:24:16
URL: http://majblomma.blogg.se/

Coolt med mönstrad tejp :) blir lite roligare då :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback