Ojojojoj!!

Ojojojoj!! Igår bar vi in Liam säng till oss igen eftersom det inte blev att han sov själv i sitt rum och ja det är för att jag är en lat mamma nu när jag mår dåligt, jag orkar helt enkelt inte springa upp flera gånger per natt för att gå in till Liam om han blir ledsen eller leda tillbaka honom om han kommer in till oss. 

Liam har legat mellan mig och sambon de senaste veckorna och ja Liam har ägt sängen vilket har lett till att både jag och sambon har fått legat i en och samma ställning, Liam har vaknat flera gånger per natt för att vi ligger där han ska ligga, vi har de kuddar som han ska ha.

Men nu har vi tagit in Liams säng in till oss igen och Liam fick sova i sin säng inne hos oss och ojojojoj vad jag har sovit bra inatt (när jag väl somnade) kan jag lova och jag har bara hört Liam en gång inatt. Så jävla skönt att få slippa ligga i en och samma ställning hela natten för det är inte skönt.

Var sover era små? delar ni säng med de? "Äger" de eran säng? sover de i egna sängar i erat sovrum? sover de i egna sängar i eget rum?


Kommentarer
Postat av: ann
2010-01-31 @ 19:43:15

skönt att få sova ordentligt hörru mina barn ligger i egna sängar i sina rum :) men när de var mindre så var det dubbelsängen som gällde höhöhö

Postat av: Agnes
2010-01-31 @ 23:34:04
URL: http://agneslauedberg.blogspot.com/

Liam har sovit i egen säng (i vårt sovrum) från den dagen han föddes. Dock fick han sova i vår säng 1-2 ggr när jag ammade.

Sedan vi flyttade till nytt och han fått eget rum har han alltid sovit där inne i sin spjälsäng och har inga problem med det alls.



Ska jag vara ärlig så förstår jag egentligen inte varför många vänjer sina barn vid att sova i föräldrarnas säng. Det är säkert inte lätt att vänja av dom det sen. Jag tycker det är perfekt att han kan sova själv i egen säng och eget rum. Både han och vi sover ju mycket bättre:)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback