Ny dag, nya möjligheter

Godmorgon på er! Jag sitter med min första koppkaffe för idag och njuter av den, måste njuta länge för jag såg att vi glömt köpa kaffe men som tur var räckte det till varsin kopp till sambon och mig idag. Kaffe är något som behövs på morgonen för både sambon och mig.

Jag har precis suttit och kollat lite mail och såg att jag fått ett roligt och trevligt erbjudande och jag tackade såklart ja, vad det gäller kommer ni få veta senare när allt är klart. :) Men jag kan iallafall säga ME LIKE!

Nu ska jag kika runt på lite bloggar och efter det blir det att ta hand om berget av disk som har blivit lite större sen igår. ;)


Kommentarer
Postat av: Jessica-tre killar och en tjej
2010-01-20 @ 08:02:05
URL: http://tremoten.blogg.se/

Meh, kaffe tar det ju inte ens fem minuter för er att köpa, Konsum eller Cityhallen vilket som ligger ju skitnära. Himla bra läge på ert hus måste jag säga. Undrar om det tar mer än fem minuter till NÅGONTING egentligen?!



Själv sitter jag och mumsar i mig choklad, hade inget annat gott (typ bananer) hemma som ger energi fort. Ska nog spela lite Farm Frenzy nu innan snickaren kommer och bankar och har sig. Ha en toppendag!

Postat av: ann
2010-01-20 @ 09:07:21

nu blir jag nyfiken på vad som stod i mailet hörru :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback