Namnnappen.se



Ännu en sponsor!
Jag har fått äran att ha en liten tävling i samarbete med Namnnappen.se och hos Namnnappen hittar ni såklart nappar. ;) En Namnnapp är en kvalitetsnapp som du kan få graverad, antingen med ditt barns namn eller en annan självvald text.

Namnnappen finns i många olika färger och modeller och det är faktigst möjligt att få hela tre raders text på Namnnappen. Alla deras nappar är såklart godkända enligt EU Standard EN1400 och de innehåller inte PVC och phtalater. Det låter som en perfekt napp tycker jag. :)


Kommentarer
Postat av: Diana - Gravid ♥
2010-01-15 @ 18:12:36
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Har precis lagt ut en tävling om 5 st barnskor, delta gärna! =) Trevlig fredagskväll. Kram Diana


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback