Önskefoto.se





Ny sponsor!
Jag har fått en ny sponsor, Önskefoto.se. Önskefoto har ett stort utbud av personliga fotoprodukter och hos dem kan du hitta massor av fina saker som helt underbara fotoböcker, fotokalendrar, framkallning, förstoringar, canvas, och mycket mer. Ett tips är att kolla in deras webshop.

Jag kommer starta en tävling nu i dagarna som Önskefoto.se sponsrar, vinsten är en fin valfri exklusiv limbunden fotobok. :) Jag tycker det är en toppenvinst, en perfekt sak att vinna och kanske ge bort till någon kär person såhär på början av året eller kanske för att behålla själv och samla alla fotominnen i. :)


Kommentarer
Postat av: ann
2010-01-06 @ 12:48:04

roligt hörru :)

Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-01-06 @ 18:17:16
URL: http://beckahbitch.se

Skoj :-)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback