frökenlavendel.com

Jag fick hem ett paket nu i veckan med några fina saker från Fröken Lavendels webbshop som har massor av danskt lantligt design. I mitt paket fanns det en schablon, Dekorationskedja med klämmor och två hjärtan i ett helt jutesnöre, så himla fina ting! Dessa saker och många andra helt underbara saker hittar ni hos Fröken Lavendel.

Du kan hitta lampor, ljusstakar, ljuslyktor, tavlor, dekoration, skyltar och mycket mer. Ett tips från mig till dig är att titta in hos Fröken Lavendel. Handlar du över 500:- så är det fraktfritt och det gillar vi. ;)

Tack till Fröken lavendel för de fina sakerna jag fick, de är helt underbara och jag ser fram emot att få pynta mitt hem med sakerna. :) Till er som gillar denna stil på inredning så kan jag tala om att inom kort kommer det komma en tävling där ni kommer kunna vinna ett presentkort hos Fröken Lavendel. :)


För att se bättre bilder se inne hos Fröken Lavendel.


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-01-23 @ 21:47:19
URL: http://beckahbitch.se

Kul med paket :-)

Postat av: ann
2010-01-23 @ 23:15:07

jättefina saker hörru

Postat av: z a n n y h ♥
2010-01-24 @ 00:26:38
URL: http://zannyh.blogg.se/

jättesöt blogg!

Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar
2010-01-25 @ 18:46:23
URL: http://geshiia.blogg.se/

Ja visst är det fina saker. :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback