Det är kul!

Pulka är kul! Tidigare på förmiddagen var jag och Liam ute en sväng, jag skulle till affären och hämta lite roliga paket, Liam fick hänga på i sin pulka. Riktigt roligt tycker han att det är att åka pulka, han lyser upp som en sol såfort man nämner pulkan. Idag hade jag och Liam en liten konversation på väg till affären och han var ju bara för söt. :)

Liam: Mamma?
Jag: Ja..?
Liam: Mamma de äj kul!
Jag: Jaaa visst är det. :)
Liam: Jaa mamma de ÄJ kul!!
Jag: Jaaa :)
Liam: Jag kul mamma. :) (och så pekar på sig själv)
Jag: Va bra :)
Liam: Mmm :)
Liam: Mamma kul..?
Jag: Ja Liam, mamma har kul. :)

*Liam ler stort*


Kommentarer
Postat av: Majblomma
2010-01-20 @ 23:13:31
URL: http://majblomma.blogg.se/

Naaaaw... vad sött :D

Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-01-21 @ 00:28:02
URL: http://beckahbitch.se

sötisen <3

Postat av: ann
2010-01-21 @ 06:50:09

naaaw lilla gobiten hörru :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback