Kontakt mellan föräldrar

Mamman&Pappan! Jag och äldsta grabbens pappa har aldrig varit tillsammans på riktigt utan ja vi "umgicks" bara när bägge kände för det. ;) Men trots det har vi otroligt bra kontakt eller ja när vi väl träffas så umgås vi som vanliga vänner. Vi kan skämta med varandra om allt, kramas hej och hejdå när vi väl ses, prata om väldigt privata saker och vi blir bjudna till släkten på olika saker, nu sist firade vi tex midsommar med släkten på sonens pappas sida.

Jag tycker det är skönt att han och jag har den kontakten trots att äldsta grabben var ett litet "misstag" som jag valde att behålla då jag var emot abort. Det är skönt att kunna ha den kontakten med varandra trots att vi faktist igentligen inte känner varandra, inte påriktigt.

Att vi ens träffades var för att bägge vi två misskötte oss som unga och blev iväg skickade av våra föräldrar, så nee det var inte alls meningen att vi skulle få barn ihop. Idag är jag glad (trots hemska saker som hände på behandlingshemmet) för att min mamma skickade iväg mig eftersom jag inte annars haft min älskade son. Mina barn är mitt allt! ♥

Ni andra som har barn med någon som ni inte längre är tillsammans med eller som ni inte har varit tillsammans med men har barn ihop med. Kan ni skoja och ha er med varann? Har ni bra kontakt?


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-01-29 @ 10:41:19
URL: http://beckahbitch.se

Mja, vi hade inte kontakt på en massa år så vi känner ju absolut inte varandra längre, men det gick smidigt att umgås den lilla stunden vi sågs i somras och skulle vi träffas en längre stund skulle det säkert kännas hur naturligt och bekvämt som helst. Släkten i övrigt är det ju väldigt lätt att umgås med eftersokm jag bodde där i ett halvår.



Ja och resten, anledningen till att vi träffades och blablabla är ju typ samma som du som du vet :-)

Postat av: Lillsnörpa

Vad skönt att ni kan umgås för barnet skull! Det är så det borde vara för alla... /Lillsnörpa

Postat av: ann
2010-01-29 @ 14:36:41

jag tycker det är bra att ni har bra kontakt hörru :) det är ju inte så för alla tyvärr jag har en vän som har barn med en man och han är mycket otrevlig mot mamman :(


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback