Var är Geshiia?

Var är Geshiia? Ni är några som undrat varför jag inte hänger så mycket här i bloggen och på facebook längre och det är just för att jag mår dåligt, jag har inte någon ork, allt känns jobbigt, jag är trött trött trött och den mesta tiden går åt till att ta hand om mina ungar och att sova tyvärr. Jag försöker dock att skriva något minst en gång per dag i bloggen och så tittar jag in hos några av er lite då och då, kommenterar ibland men oftast så läser jag bara det ni skrivit.

Jag har inte glömt er och jag hoppas ni inte glömmer mig trots att jag just nu blivit otroligt mycket sämre på att uppdatera i bloggen och att kommentera inne hos er. Jag hoppas min trötthet försvinner och att orken kommer tillbaka väldigt snart. *Håller tummarna*


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-02-18 @ 18:05:08
URL: http://beckahbitch.se

Ja, såklar du får låna text :-)

Postat av: ann
2010-02-19 @ 06:44:29

bättre du mår bättre det får vi andra respektera jag glömmer dig inte hörru :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback