Torsdag!

Torsdag! Idag blir det en sväng in till Katrineholm för att storhandla mat och ett stopp på McDonalds blir det med. ;) Vi ska träffa några vänner + deras barn på MC och ta en "lunch" hehe Liam ser fram emot det iallafall. ;) Robin är hos sin mormor denna vecka så han blir utan McDonalds.

Jag SKA även försöka få upp tävlingarna jag pratade om häromdagen och jag ska nog även göra en liten omröstning angånde vad jag ska lotta ut från vinsten inne hos Kidzine, jag lovade ju det att om jag vann min kategori så skulle jag tävla ut ett av priserna. :)

Nåja.. nu ska jag ta och fixa till mig, platta håret osv så jag är klar innan tolv då vi ska möta våra vänner på MacDonalds. :) Hörs!


Kommentarer
Postat av: Amanda
2010-02-25 @ 10:59:39
URL: http://creyla.blogg.se/

Låter som en spännande dag! Ha det så skoj!

Kramar

Postat av: Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥
2010-02-25 @ 11:20:04
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Spännande kommer det att bli att se vad det är för tävlingar du har att bjuda på sedan :)



Hoppas att ni får en fin fin dag!

kramar


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback