Köpes: Byxor storlek 92 och 98

Jag skulle behöva några par byxor till Liam! 


Storlek:  92 eller 98

Färg: Alla möjliga färger men gärna helfärgade. Helfärgade men annan färg på mudd funkar med. Orange, turkos, röd, grön, brun, marin, blå, svart, grå, jeans, allt kan vara intressant.

Byxtyp: muddbyxor i velour eller swettistyg, jag är ute efter jeans med. Hemmasytt funkar med eftersom det blir lite mer "eget" då. :)

Skick: allt från nytt till välanvänt är intressant men inga hål eller synliga fläckar och inte FÖR urtvättade färger.

Pris: absolut lägsta lägsta möjliga.

Antingen om du har att sälja, eller ser något på tradera, eller på rea i någon webshop osv. TIPSA MIG! Antingen som kommentar här under eller maila mig på: [email protected]


Tack tack :-)


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-02-18 @ 20:03:00
URL: http://beckahbitch.se

Jag fick faktiskt mail och kunde köpa 8 par mjukisar för 7 kr styck plus frakt så det var väldigt effektivt :-)

Postat av: ann
2010-02-19 @ 06:43:21

jag har gett bort allt redan annars hade du kunat fått gratis hörru

Postat av: Elin (Edvinsmamma)
2010-02-19 @ 08:02:59
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Hihi, ja jag kom nog på över en dag att jag ville börja blogga igen efter min bloggpaus...som jag tror verkligen behövdes :)



Hoppas att allt är bra med er?

Kramar

Postat av: Denise - Ännu en mammablogg
2010-02-19 @ 09:09:37
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

sv: Lycka till :D


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback