Jag fick ett erbjudande!

Jahopp ny vecka.. igen! Fyfan så fort tiden går eller vad säger ni? Det känns som om jag inte hinner med riktigt. :( Jag önskar ibland att tiden kunde stå stilla så jag hinner ikapp.. Nåja.. Jag ska försöka hinna att fixa ihop ett inlägg idag om vilka som vann de två setet från Alvaboden.se och jag ska slänga upp nya tävlingar och det blir i samarbete med Fröken Lavendel och någon mer, tror jag ska lägga upp en tävling där man kan vinna en trikåsjal ifrån Lillamys.. vad sägs om det? :)

För ett tag sen berättade jag att jag fått ett erbjudande i ett mail, kommer ni ihåg? Nu kan jag tala om vad det är då det har kommit upp på deras hemsida, ja alltså min bloggheader + text + länk till mig. Jag blev tillfrågad att få delta i en bloggpanel inne hos Lillamys och jag tackade såklart ja eftersom jag tyckte det verkade kul och att de flesta tyger och detaljer är återvunna eller ekologiska är ju bara så bra, speciellt för miljön. :) Bloggpanelen får testa några olika Lilla Mys produkter om året och därefter tycka till om produkterna, detta är något som jag verkligen ser fram emot. :)


Kommentarer
Postat av: ann
2010-02-22 @ 10:26:02

tävlingarna låter bra hörru och vad roligt med att bli bloggpanel :)

Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-02-22 @ 12:00:35
URL: http://beckahbitch.se

Åh, roligt uppdrag :-)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback