Igår var det mörkt..

Igår var det mörkt! Vi hade strömavbrott i över 2 timmar igår, både positivt och negativt. Det positiva var att vi tände en brasa och massa ljus och myste, det negativa var att det jag höll på att fixa på datorn inte var sparat och att våran ugn inte funkar längre. Vi har ringt vår hyresvärd som tyvärr inte hade LUST att komma och titta på ugnen!!? Som sagt ingen lust och så var hans dotter på besök vilket jag struntar fullständigt i, han är vår hyresvärd och det är hans jobb att komma och fixa! SURGUBBE!

Nåja det är hans jävla ugn och jag har god lust att trycka upp den på tvären i hans jävla röv! Jag hoppas verkligen ugnen är trasig så att han får slänga ut pengar (pengar som han inte har) på att köpa en ny ugn. *irriterad*


Kommentarer
Postat av: ann
2010-02-27 @ 18:53:46

:(

Postat av: Madde
2010-02-28 @ 22:26:52
URL: http://www.saramadeleine.se

Fy va stört, hade blivit riktigt sur om min spis pajat och hyresvärden inte velat laga den. :-[


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback