Dagens outfit



Tröja: Polarn o. Pyret
Byxor: Name it
Strumpor: Polarn o. Pyret (tror jag)


Kommentarer
Postat av: ann
2010-02-25 @ 19:01:07

sötnos!

Postat av: Lisa (sjubarnsmamma)
2010-02-26 @ 10:44:41
URL: http://www.sjubarnsmamma.com

Hej!

Skriver till dig som har tävlat hos mig tidigare. Jag har två nya tävlingar i min blogg. En tävling där man kan vinna valfria varor av ett värde på 350 kr från kalasbolaget. En tävling där man kan vinna massageolja på

150 ml från lovebox. Är du intresserad så kika gärna in.



http://www.sjubarnsmamma.com



Ha en fin dag!


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback