Julklappar i mängder!

Då var julen över för denna gång! Skönt som sjutton tycker jag hehe det blev en del juklappar i år igen för ungarna, ganska konstigt igentligen då varken lille Liam eller Robin har varit direkt snälla, speciellt inte Robin men ja han är straffad med utegångsförbud hela jullovet (ja om inte jag själv ska ut osv) Robin har bettet sig väldigt illa på sistonde och nu sista grejen han gjorde är verkligen inte acceptabel, jag skäms ögonen ur mig! Nåja nog om det. ;)

Julen firades hemma hos min bror och hans familj, mina barn var dock en sväng ute i Valla hos farmor och farfar, senare kom de till min bror och kvällen avslutades hemma hos Liams pappa där de fick öppna lite mer julklappar. Det var en helt okej julafton, väldigt trevligt. :)


    
Slänger med en dålig bild på några av mina saker, mest för att visa den fina korgen och brickan med sprit/glögg m.m. Är det något just jag tycker är kul att få så är det fruktkorgar, andra korgliknande saker, ja ni fattar. :)

    

ROBIN fick:
Mobil, sony ericsson xperia x8 (han har velat ha just den mobilen länge så jag köpte den, roligare att ge något han verkligen vill ha, inte så dyr heller vilket är bra eftersom den antagligen kommer bli snodd såfort skolan börjar igen.)
Surf till mobilen
5 par mjukisbyxor
3 par jeans
Fiskespö
Brännbollset
Väggklocka med olika tidzoner
7 par kalsonger
10 par strumpor
Godis
1050:-
5 tshirts
Ett par shorts
Tjocktröjor
Glittrig julblomma
Jordglob
Funkeys startkit + 3 extra små
Bok - vargbröder, del 3
En ny skolväska
2 luvtröjor
En insekt som klättrar
360 spel, Aragons quest


LIAM fick:
Regnställ (lundmyr of sweden)
3 par jeans
3 par mjukisbyxor
4 par långkalsonger
Vinterhandskar
1 set underställ
Vinteroverall
Massa musikinstrument (6 olika)
Gitarr med ljud
Tröjor
2 piketröjor
Strumpor
Kalsonger
Godis
500:-
Verktygsvagn (vagn + verktyg)
Servis
3 böcker (i drömmarnas trädgård)
1 bilderbok
Ett findus och pettson memo
Tavla, hammare och spikset
Glittrig julblomma
Musses clubhus - luftballong
Musses clubhus - brandbil
Musses clubhus - olika figurer
Fleecejacka
Barbapappa matlåda + flaska
Mössa + matchande halsduk
Linne + kallingar med Carstryck
Cars badskum m.m.set
Igglepiggledocka (rölig + ljud)


JAG fick:
en LEDTV (42 tum)
Handdamsugare
Fruktkorg
Massa choklad
Julgrupp
Presentkort 2000:-
500:-
Sprit (Bailys)
Glögg
Skinnhandskar (jättefina och kvinnliga)

Ja detta är alltså det jag minns, jag orkar då inte fota allt heller.. vet inte vad som hänt men jag har ingen lust med bloggen alls nuförtiden så ni får nöja er med det jag ger er.

Nu ska jag moffa frukt som jag fått av det snygga "lammköttet" ^^ Ja fruktkorgen kommer från en 19årig kille så lammkött kan man kalla honom om man gemför med min ålder. ;)


Kommentarer
Postat av: Nyfiken läsare
2010-12-26 @ 14:28:38

Hej!



Kul att ni haft en bra jul. Nu blir jag bara lite fundersam hur man kan tycka att en SonyEricson Xperia8 är en billig mobil? Sedan tror jag att ditt straff med utegångsförbud HELA jullovet inte är helt sjyst. Han måste väl få umgås med sina kompisar och få lite frisk luft. Annars är det en form av barnmisshandel anser jag i alla fall.



God fortsättning!


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback