Vill ni förhandsboka NOVA STAR kläder från nyaste kollektionen? 2010

Äntligen har Kidelin öppnat sin webbshop och med det så kommer även chansen för er alla att förhandsboka NOVA STAR höst- och vinterkollektion 2010. Alla plagg finns i alla storlekar (50-150 cl), hur bra är inte det? :)

Vill ni förhandsboka NOVA STAR kläder från nyaste kollektionen? Vill ni handla för bästa konsumentpris och fraktfritt över 200 kr? Då är Kidelin.se rätt ställe att handla på. :) Väljer ni att handla där så får ni gärna  använda er av denna kod: geshiia. Så när ni shoppar Nova Star hos Kidelin.se så ska ni lämna ordet "geshiia" i kommentarsfältet i din beställning.


GÄLLER TILL DEN 19:E AUGUSTI  SÅ PASSA PÅ!






Kommentarer
Postat av: M i z c a
2010-08-15 @ 16:39:55
URL: http://rodeback.blogg.se/

Hej Hej!

Jag såg ditt mail på facebook.. Är det ok om jag lade in din bild som menybild på min meny? Jag länkade bilden till detta inlägget... Kram


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback