Gröna ögon, så snyggt!

Jag tycker Liam har så fina ögon, jag älskar hans gröna ögon och formen på ögonen. Han har stora ögon och påminner lite om ett rådjur tycker jag, det som är synd är att den gröna färgen inte blir riktigt rättvis på bild (ibland ser hans ögon inte alls gröna ut på bild men det har väl med kameran att göra, ja vilket ljus osv man står i) och hans "rådjursögon" ser man mest när han står framifrån. :)

När man tar på Liam gröna eller bruna kläder så blir hans ögon ännu mer gröna och me love it! Gröna ögon måste ju helt klart vara det finaste/snyggaste som finns. :) Det ultimata vore nog mörkt hår och jättegröna ögon.

Jag "umgicks" förr lite med en kille som hade väldigt mörkt hår och jättegröna ögon och ja det är riktigt snyggt! Att han sen var skitsnygg och hade supersnygg kropp med massor tatueringar (jo det är sexigt med tatueringar om det är på rätt ställe och om de är snygga) på köpet gjorde det ju ännu bättre. ;) Jaja nog om snygga killar när det är ett inlägg som ska handlar om Liam.

Gröna ögon som är en variant på bruna precis som gråa ögon är en variant på blåa, är mest förekommande hos människor med keltiskt eller germanskt påbrå, och till en mindre grad i vissa länder i Sydeuropa (Portugal, Grekland, Italien, Spanien). Endast 1-2 % av världens befolkning har gröna ögon, vilket gör det till den ovanligaste ögonfärgen.

Vilken ögonfärg tycker ni är den snyggaste?




Kommentarer
Postat av: Egomamma.se
2010-08-27 @ 08:56:35
URL: http://egomamma.se

Taaaack, nu känner jag mig ju speciell till max med mina gröna ögon, hehe. Och mörkt hår. Fast jag har ju inte snopp, då kanske det inte räknas som snyggt på det sättet, haha.



Lucas har en extremt ovanlig färg på sina ögon, nämligen grön-bärnsten. Jag har gröna med lite melerat i blått, och hans pappa har gröna med lite brunt i, så det är nog hans pappa som slår igenom där. Tim fick blå ögon som sin pappa ;o) Liams ögon är ju som dina när du var ung, så indirekt så ger du dig själv beröm, det är alltid bra ;D

Postat av: ★ MansonDust - mamma till Star, Ninja & Seven ★
2010-08-27 @ 09:15:11
URL: http://mansondusts.blogg.se/

Gröna ögon är jättefint. Min sambo har ungefär som din son, något mörkare & med bruna fläckar. Ett barn av våra tre har fått hans ögonfärg, mörkt gröna med brunt i. Sååå fint !! Är så glad över att iaf EN fick gröna, hihi. De andra har blåa. ;)

Postat av: Johanna mamma till 2 prinsessor
2010-08-27 @ 09:20:10
URL: http://johannamadeit.blogg.se/

Jag har brun gröna ögon, men ingen av mina barn fick det. Dem fick samma blåa ögon som sin pappa.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback