Robin mitt älskade hjärta



Vad heter ditt barn?
Robin
När var du beräknad att föda? 8 juli 1999
Föddes barnet på utsatt datum? Nej, han kom via akut kejsarsnitt den 25 juni.
Hur stor var barnet vid födseln? 2905g
Hur lång tid tog förlossningen? Gjorde kejsarsnitt
Tog du någon smärtlindring? Ryggmärgsbedövning
Tog ni reda på könet? Jag frågade vid ett ultraljud, BM trodde det var en pojke.
Hade ni bestämt vad barnet skulle heta? Nej
Hade du en svår graviditet? Mådde riktig dåligt de första månaderna, spydde såfort jag såg något äckligt eller kände lukten av något. Var trött, riktigt trött.
Kan du tänka dig att skaffa fler barn? Ja, jag vill ha fler :)
Har du fått några bristningar? Jaopp
Var du nervös inför förlossingen? Månaden innan allt satte igång så var ja nervös men när det väl var dags så var det bara att tuta och köra. ;)
Hade du några cravings? hmm inte som jag kommer ihåg, kunde ju knappt äta något.
Hur mycket gick du upp i vikt? 7g ner och när det var dags hade jag gått upp de 7kg igen.
Hur länge ammade du?  2 veckor typ
Vem är barnet mest lik? Sin pappa tycker jag :)
Vad är det bästa med att ha barn? Alla ögonblick, när de lär sig saker för första gången, deras leenden, deras kärlek. m.m. 
Är ditt barn döpt? Ja, dubbeldop med hans kusin Kevin som är ca. 3 månader äldre.


Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback