Igglepiggle, galet eller inte?

Som ni kanske minns så var vi på GeKås för några veckor sen och shoppade, bland annat så köpte vi ju hem två stycken Igglepiggle dockor för 69:-/st. Igår var vi på Toys"r"us och jag var ju bara tvungen att kolla in deras pris. 799 jävla kronor!!!! Say what!!? På Leksaksbutiken här i stan kostade de runt 400:- och bara det tyckte jag var galet mycket men 799:- öööööö?

Det verkar helt galet, antingen har jag missat något (ja någon skillnad på den från GeKås och de i andra butiker) eller också så är det bara just helt jävla galet. Ni andra som med köpt denna docka på GeKås har ni hittat någon skillnad på den och på andra från tex Toys"r"us?



Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Noah
2010-08-22 @ 13:39:05
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Ja, de e sjuka priser!

De beror ju mest på vilken av storlekarna man köper, därav priset :P

Postat av: Annika - tre barn i huset och ett på väg!
2010-08-22 @ 13:48:37
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Den vi köpte på Gekås är precis lika stor som de jag sett på leksaksaffärer, ica maxi och coop! Och priserna överallt är HUTLÖSA, så visst är man glad att man passade på nere på Gekås;)



Tror inte att det är någon skillnad alls på våra "dockor" och de med de hutlösa priserna...

Postat av: Malin - Alice & Lowes Mamma!
2010-08-22 @ 14:57:16
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Jäklar vilken skillnad, kanske borde åka till gekås ;)

Postat av: Bubblan2 i Gekås-tråden på fl
2010-08-22 @ 16:14:06

Jag köpte Isaks IgglePiggle på Coop för 199:-. Ordinarie pris var 499:- om jag inte minns helt fel...



Vad jag kan förstå är det ingen skillnad alls.

Postat av: Amanda
2010-08-22 @ 19:41:46
URL: http://creyla.blogg.se/

Dessa figurerna är allihop helt vansinnigt dyra tycker jag. Oavsett var man tittar efter dom. 69 kronor från Ullared är helt klart fynd! :)



Ludwig och jag gick en sväng i vår leksaksaffär här i stan igår och fastnade då för en väldigt liten version av UpsyDaisy. Det var en sån där man kan hänga i vagnen för dom allra minsta. Bara den kostade där 299 kronor. Hutlöst dyrt! Hade jag aldrig nånsin betalat. Neej, Ludde fick allt gå därifrån utan någon UpsyDaisy. :)

Postat av: caroline
2010-10-03 @ 21:38:41

du kan väl maila mig om du är intresserad av att sälja en av dina igglepiggle dockor=) mvh caroline

Postat av: Micke
2011-01-26 @ 16:08:10

Ingen skillnad på dockorna, Gekås kom över en stort parti därav priset...


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback