Idag blir det rabarberpaj!

En rabarberpaj klar och mer rabarber finns för att göra paj med. ;) Jo jag har fått lite dille på att göra paj. ;) Blåbärspaj, blåbär&hallonpaj, björnbärspaj och nu rabarberpaj och jag är lite sugen på att göra äppelpaj med. Efter äppelpaj får det vara nog med pajer för ett tag tror jag. Jag funderar på kladdkaka, man kanske skulle köra ett race med smarrig kladdkaka istället..? Ja kladdkaka ÄR gott! Eller vad säger ni? :)

Dela med er av erat godaste kladdkakerecept tack! Berätta gärna vad ni har till kakan med. :)

Kommentarer
Postat av: Kidelinbloggen - Therese
2010-08-23 @ 00:24:03
URL: http://www.kidelin.se/blogg

Mums vad gott med paj, ha rvarit sugen på äppelpaj hur länge som helst men inte fått tummen ur. Idag till Sagas kalas gjorde jag chokladfudgetårtor som lite är som kladdkaka men tio ggr. bättre:) Det rekommenderar jag!

Postat av: Anonym
2010-08-23 @ 11:46:21

gott!!


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback