Det här är min humor. ;)

Dethär är en gammal video som jämt spelades på våra fester förr i tiden. Jag tänker på min vän Kerstin när jag ser denna tjej dansa, Kerstin är/var väldigt duktig på att dansa som denna tjej när hon dansade. ;) Hon älskade att göra till sig och att få synas lite extra. ;) Detta var vår humor förr och jag erkänner, jag älskar fortfarande att se denna underbara video och jag skulle förmodligen älska att umgås med Kerstin igen och se henne skaka sin rumpa/höfter som den riktiga Shakira och att se hennes humor som är som denne fake shakira. ;)

Saknar den tjejen! Det märktes och kändes nu när jag såg denna video efter så många år..




Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback