Äntligen måndag!

Måndag och ny vecka! Hoppas på positiva samtal och rolig post, väntar ju ett paket med lite Nova Star och Katvig kläder från Kidelin.se. :) Me like!

Jag har ju varit hemma i en veckas tid nu (vilket iofs passade bra eftersom jag varit sjuk) pga att "personalstrategarna" varit lite slöa med att ringa AF angånde fortsatt praktik, fattar inte varför de inte ringt tidigare med tanke på att de vet vad jag vill. Jag ringde själv förra veckan till AF för att se hur det går, hon var såklart på semester, suck.. Den AFtant jag pratade med sa att de skulle höra av sig denna vecka och att jag nog inte behövde oroa mig, hon kunde säga till 99% att jág skulle få fortsätta. :) Jag hoppas verkligen det för fan jag känner värdelös redan efter en vecka hemma, jag vill och måste göra något vettigt för att slippa känna mig värdelös.

Utöver praktik har jag lite pluggatankar, jag funderar på att utbilda mig till florist. Det är något jag har funderat på länge och har haft det i tankarna långt innan jag fick denna praktik. Grejen är att jag inte vill ta något mer CSNlån, jag sitter redan med ett och det är fasiken inte kul att betala såhär i efterhand. :( Men ja vi får se vad som händer. :)

Ny vecka som sagt och med vardagar så kommer det post, jag sitter och väntar på paket från Kidelin.se med kläder från Nova Star och Katvig, underbart snygga plagg! Utöver det så måste jag åka upp till postkontoret här i stan och fråga lite om ett paket jag saknar. Sitter och väntar på ett paket med termobyxor, en windstopper, 4 par byxor och 5-6 tröjor från Polarn o. Pyret som vägrar komma hem hit och paket är skickat. Så himla trist när paket försvinner sådär. :(

Nu ska jag fixa lite frukost till ungarna, Robin började ju skolan förra veckan och idag är det Liams första dag på dagis efter en lång semester från dagis. Liam ser fram emot att börja och han behöver det hehehe han har gått mig på nerverna här hemma, han har ju så mycket energi som sprätter i kroppen och behöver stimuleras massor, tydligen mer än vad jag orkar. ;)

Frukost var det! Hej på ett tag. :)

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback