Åka båt, nu kör vi!

Nu kör vi snart, vi tar bilen upp till Stockholmia för att lite senare kliva på båten Cinderella, ja vi som är lite finare åker kryssning på helgerna. Ja det ska bli riktigt sjukt skönt och trevligt att få vara barnlediga ett tag och umgås med andra. :)

Jag har dock en liten "ond" feeling.. men jag tänker inte säga dendär dumma meningen som jag sagt förut då det inträffat tråkiga saker, nej jag vägrar för jag SKA ha kul idag! Så jag ska försöka tänka bort den känslan. Man kanske ska ta och testa kläder..? det brukar ju kunna få en att tänka på annat, men blir irriterad och sur på att allt sitter förjävligt, att man ser tjock ut och att valkarna trillar ut på fel ställen. ;)





Kommentarer
Postat av: narges
2010-08-27 @ 21:17:16
URL: http://vahedi.webblogg.se/

HEYO!



Tusen tack för att du var med & tävlade om löshår & linser på min blogg. Vinnare är nu utsedd, in & kolla om det blev du! Om inte håll utkik för fler tävlingar!



KRAM!

Postat av: Theosmami!
2010-08-28 @ 19:48:09

Tjoolo! :)

Va roligt det var att träffa dig på båten och att du hängde med mig typ halva kvällen! =) Du måste åka fler gånger... Ha de så bra.. Kram Kicki =)

Postat av: Johan Ö
2010-08-28 @ 20:30:38

Lite finare? Jo, jag tackar........


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback