AJAJ farligt att titta, vill ha behovet kommer fram!

Satt på toaletten och gjorde mina behov och i handen hade jag dagens reklam, den var från KappAhl och fy så kär jag blev i några plagg! ME LOVE! Den som vill får väldigt jättegärna köpa dessa tröjor (eller någon av de) till min lille Liam i storlek 98 eller 104 beroende på hur de är i storleken, hellre förstort än förlitet. ;)

Ja detta är en liten pik till någon kär släkting till oss, den som vill köpa den får köpa, jag hindrar absolut ingen! ;-) Nåja vad tycker ni klädesintresserade? Är de inte helt underbara? :)



Kommentarer
Postat av: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥
2010-08-11 @ 17:12:53
URL: http://www.edvinsmamma.wordpress.com

Blev väldigt förtjust i dom randiga tröjorna jag med...hellst den turkos/gröna som du har på bilden :)

Kram

Postat av: ann
2010-08-12 @ 07:11:19

ooohhhh den högst upp till vänster hörrru vilken läcker hörru alla är snygga på sitt sätt :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback