Vinn en bärsjal

Why..? Jag är lite chockad faktigst.. Jag har igång en tävling i samarbete med LillaMys.se just nu där ni kan vinna en bärsjal, men det är bara 18 ynka tävlande? Why? är det pga att ni måste lägga till mig på Bloglovin för två extra röster? Det kan det väl inte vara? (btw det var en dålig idé så de kommer ni inte se igen) man kan ju tävla ändå men bara få en lott om man kopierar bild och text och lämnar länken i en kommentar. Lite tråkigt tycker jag då detta verkligen är en toppenvinst måste jag säga.

Nåväl om fler skulle vilja tävla så hittar ni tävlingen HÄR!



Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-04-22 @ 11:56:15
URL: http://beckahbitch.se

jag behöver ingen trikåsjal och den enda jag känner som ska ha bebis har redan en :-/

Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar
2010-04-22 @ 11:57:18
URL: http://geshiia.blogg.se/

Beckah Din kompis måste ju ha två, bra med en extra när den andre tvättas jue. :)

Postat av: Egomamma-en vanlig mamma med en ovanlig bakgrund
2010-04-22 @ 12:32:58
URL: http://egomamma.se

Jag vill inte ha någon bärsjal, använder inte vare sig det eller sele, så jag deltar inte därför.. Känner ingen som vill ha en heller, tyvärr.



Jag hoppas att lite fler anmäler sig i alla fall, men som sagt, jag har ingen användning för den..


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback