Vilken jävla morgon!

Gah! Fyfan vilken jävla helvetesmorgon jag haft och på det så svettas jag som en tjockis gris. 9:20 hade äldsta grabben tandläkartid idag, 9:40 tittar jag på klockan och ser att klockan är långt över 9:20. Robin skulle spela till 8:30 och sen säga till mig (jag var på toa och fixade mig) men han glömde tydligen bort det. SUCK!

Jag ringer tandläkaren som säger att det är okej och att han kan komma nu om vi skyndar oss, jag säger att vi är där på 10 minuter. Klär på Liam och precis när vi ska gå så talar Liam snällt om att han har bajsat, fan är det inte bara så jävla typiskt!!? Jag får slita av honom hans skor, regnbyxor och vanliga byxor och byta blöja på honom.

När vi är klara igen så cyklar vi iväg till deras lokal (vi har en privattandläkare) för att mötas av en TOM lokal!!! En tom jävla lokal! Det kommer en tant gåendes och jag frågar henne om hon vet var nya stället ligger och som tur vet hon det, Köpmangatan 12 nere på själva "centrum".

Jag och ungarna tar hos ner på stan och letar upp Köpmangatan, vi ser nummer 5, nummer 15, nummer 10 och nummer 20 men ingen jäkla nummer 12. Vi cyklar upp och ner och tillbaka för att dubbelkolla nummrerna men nee ingen nummer 12. Nu börjar jag få panik och helt ärligt så börjar tårarna rinna här jag beslutar mig för att åka hem och ringa tandläkaren igen.

Nee fyfan vilken jävla morgon säger jag bara.


Kommentarer
Postat av: Amanda
2010-04-29 @ 10:53:08
URL: http://creyla.blogg.se/

Men usch vilkern start gumman! :(

Kram

Postat av: Tonismat.se
2010-04-29 @ 10:54:21
URL: http://tonismat.se

Det där var ingen drömmorgon alls, hoppas resten av dagen blir lite bättre :D

Postat av: Egomamma-en vanlig mamma med en ovanlig bakgrund
2010-04-29 @ 10:57:27
URL: http://egomamma.se

USCH, såna morgnar är inte de roligaste..

Själv har jag varit vaken femtioelva gånger i natt och stoppat i Tims napp (han vaknade när den föll ur när han somnade..)plus lite annat som innebar lite spring. Sen har jag legat konstigt och fått typ nackspärr så det ska bli intressant att se hur det går att städa idag. Imorgon kommer mina föräldrar, då måste det se HYFSAT ut åtminstone.. Vi får se om det blir så. Peter kommer mitt på dagen också, i värsta fall får han städa inne och jag får lura iväg mina föräldrar för att köpa lite saker typ kvast, skottkärra o spade, haha.



Jag hoppas att dagen blir bättre för dig :o)

Kram på dig!

Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-04-29 @ 11:58:26
URL: http://beckahbitch.se

Kram :-(



MEN du! Ta ett djupt andetag - ni missade bara en liten tandläkartid, det är okej :-)



<3

Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar
2010-04-29 @ 12:04:55
URL: http://geshiia.blogg.se/

Svar Nee fyfan denna morgon var fasiken inte att leka med. :(



Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar
2010-04-29 @ 12:07:52
URL: http://geshiia.blogg.se/

Beckah Jag vet men jag vill inte missa, känner mig så jävla dålig som människa, en värdelös mamma. :(



Svårt att förklara..

Postat av: Annika
2010-04-29 @ 12:30:57
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Men tjejen då... knuffar till lite grann på axeln Det är inte hela världen det där, eller hur? När dom dessutom hade flyttat o du inte visste nya adressen - då kan du inte göra så mycket! Det är inte ditt fel då!

Känner dock igen mig själv i ditt reaktionssätt... jag är likadan typ när sånt där händer... även fast jag egentligen vet att världen inte rasar för det... :/



Kram på dej


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback