Mer shopping!

Shopping! Idag har vi varit och köpt nya skor till Robin, storhandlat mat, köpt lite blommor och blommjord till balkongen och så har jag (och Niklas) köpt en förtidigt födelsedagspresent idag till oss själva eller jag fick två tidiga presenter. Nåja mer om det senare. ;)

Äldsta grabben Robin var in i skoaffären och fick välja vilka skor han ville och valde dessa som ni kan se på bilden nere, jag tycker de var riktigt snygga och tuffa. Färgen är väl inte den bästa igentligen men de i svart var slut i hans storlek och han ville ha just denna modell och tryck och så fick det bli, fast i vitt. :) 

Nehe nu ska det planteras blommor här! Wish me luck! =)



Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-04-25 @ 17:31:25
URL: http://beckahbitch.se

jättesnygg!

Postat av: ann
2010-04-25 @ 18:06:50

tycker de var jättesnygga hörru han har bra smak hörru :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback