Lantligt & vackert

Vill ha nytt! Gud! Jag är sugen på nytt här hemma, ja nya möbler alltså, det finns två stilar jag gillar väldigt mycket. En av de två stilarna som jag verkligen gillar är den som går i lite lantligt och vacker stil, som möblerna på bilden nedan. Tänk er vad snyggt det skulle bli och sen gröna växter lite här och där, fina ljusstakar, något väggord, träbokstäver och fina tavlor som står på tavellist, snygga tavlor och andra fina detaljer. Vad tror ni om det..? Skulle bli så himla vackert!

Jag vann ju ett snyggt väggord i trä för ett tag sen (i januari) inne hos Cedlo som jag såg fram emot att få hem, tyvärr har det inte hittat hit och det känns lite surt speciellt då jag verkligen såg fram emot det. :( Jag får inget svar på mailen heller, undrar om det blivit något galet..?

Nåja.. tillbax till bilden jag har slängt upp.. Vad tycker ni om dessa fina möbler? Är det några ni själva skulle vilja ha? Kanske ni har några av dessa möbler redan? :)





Den andra stilen kommer upp i ett annat inlägg, en annan gång. ;)


Kommentarer
Postat av: Egomamma-en vanlig mamma med en ovanlig bakgrund
2010-04-22 @ 15:12:36
URL: http://egomamma.se

Jag gillar den där förvaringen med lådor. Soffan (Ektorp tror jag det är va?) är fin men inte alls särskilt skön om det är den jag tror.

Det är bara ett problem med den lantliga stilen: Minsta färgklick ser ut som en JÄTTEavvikelse ;D

Men jo, jag håller med dig. Kolla på Carlssoninterior.se de har mycket som jag tror du skulle gilla. Skulle vara skoj att se annat än bara barnkläder (som du ju själv sagt inte ens hinner användas i vissa fall) på din inköpslista :o)

Postat av: Petra
2010-04-22 @ 15:20:52
URL: http://www.willvin.se/blog

Jodå - allt det där skulle få flytta in hos mig - men inte förrän pojkarna är 18 år ;-) Jag har min hemliga dröm om ett vitt hem när de blir större - har en gammal gård på landet så det skulle funka! Kram

Postat av: Himmelohelvete
2010-04-22 @ 17:08:23
URL: http://himmelohelvete.se

Nä det är nog tyvärr som du säger, bara ytterligare något denne hittar på...idiot!



Vitt är fint, vi har en vit ektorpssoffa från IKEA and I LOVE IT!!!!!



Ha d gött=)

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa
2010-04-22 @ 18:36:01
URL: http://hoppelajnen.se

sv: ja vi är nöjda alla tre faktiskt... :) fast Jason äter mest på sina. hehe!

Postat av: Sanna
2010-04-22 @ 21:23:09
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Jag gillar den där stilen jag också med mycket vitt och sen små detaljer i färg och en massa gröna växter. Den där vägghyllan som jag antar är ifrån IKEA är samma som jag tänkt inhandla hem hit när tiden ges och vi kommer i väg till Linköping (närmsta IKEA i närheten där vi bor).

Postat av: nikita
2010-04-23 @ 19:30:21
URL: http://nikital.blogg.se/

exaxt de där möblerna har vi och jag är såå nöjd =)

jag älskar ju shabby chic & lantlig inredning så.



och jag tycker ektorp soffan + fåtöljen visst är sköna =)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback