Välj själv vem du är!

Sagolikt! Jag bara måste berätta om ett bokförlag, ett bokförlag vid namn Sagolikt bokförlag. Sagolikt Bokförlag vill att alla barn ska våga välja själva i större utsträckning. Välja vem de själva är och vill vara. I deras böcker vill de berätta om de barn som väljer andra vägar än de gängse. Helt klart böcker värda att läsa enligt mig!

Enligt vissa är det "dåligt" att vara på ett visst sätt, själv tycker jag det är viktigt att lära mina barn att alla är lika mycket värda oavsätt om en annan person är sjuk, homosexuell, om en pojke vill bära klänning eller en flicka använda kalsonger. Alla är lika mycket värda och alla är värda att älskas enligt mig och det vill jag lära mina barn. :)

Dessa böcker är en bra fortsättning på att lära ut för mina barn att det är okej att inte vara som alla andra, att man inte ska behöva skämmas för den man är, att man ska våga vara den man är och att man vågar tala om för andra att det är okej att vara den man vill vara. :)

Tävling! Senare om ett tag (vet ej exakt när) så kommer jag tävla ut en valfri bok från detta bokförlag så håll ögonen öppna efter tävlingen! En otroligt bra sak att lotta ut tycker jag om inte bra så otroligt viktigt att få nå ut till någon om viktiga ämnen som dessa som Sagolikt bokförlag kan erbjuda. :) Böckerna kan också köpas i deras webbutik och den hittar ni HÄR!




Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback