Rafsen.se

Nytt finfint samarbete! Jag har fått äran att ha ett samarbete med Rafsen.se som har helt underbara kläder. Alla kläder är handsydda och Hanna som har och äger Rafsen.se har lagt ner stor omsorg på design och detaljer. Kläderna håller hög kvalitet och är proffessionellt sydda.  Det underbara sortimentet varierar och de flesta artiklar finns bara i ett fåtal eller är helt unika i sitt slag! Hanna på Rafsen.se har även en blogg och den hittar ni HÄR!

* Alla varor skickas fraktfritt inom Sverige
* Alltid öppet köp i 14 dagar
* Förskottsinbetalning eller faktura



Kommentarer
Postat av: Veronica - mamma till Theo
2010-04-01 @ 21:21:23
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com/

Har jag missat vinnaren i fröken lavendel?

Postat av: Veronica - mamma till Theo
2010-04-01 @ 21:59:42
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com/

Ok, då hade jag missat ett inlägg... hoppas du snart får tag i dem =)

Glad Påsk till er!


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback