Nätdejting

Nätdejting! På nätet finns det olika dejtingsajter där man kan träffa andra människor, kanske sitt livskärlek. Ibland har man ju hört om människor som träffats via nätet och jag har faktist två bekanta som har träffat sin partner via nätdejting. En av de bekanta har flyttat ihop och skaffat barn, det andra paret har bott ihop men flyttat isär, de träffas dock fortfarande som vänner och min bekantas vän är även min vän. :)

Jag själv har aldrig provat att nätdejta men skulle absolut kunna tänka mig att prova på det om jag vore singel och intresserad av ett förhållande eftersom jag sett att det kan funka. Det skulle bli en rolig och spännande resa kan jag tänka mig. Jag har somsagt aldrig provat nätdejting men därimot har jag lärt känna folk via onlinespel som har lett till nya trevliga vänskaper. Så jag är ett levande bevis på att man kan hitta nya vänner (och kärlekar) via nätet. 

Är man nybörjare eller osäker på att detta med nätdejting funkar så kanske man inte har lust att slänga ut pengar innan man känner att det ger något..? För de som känner så så kan jag faktist tala om att det finns sidor där man kan dejta gratis. :)


Har ni testat att nätdejtat? Kanske träffat er livskärlek via nätet?





Blogvertiser


Kommentarer
Postat av: malin
2010-04-28 @ 08:04:41

Hejsan!



Jag har träffade faktiskt min Danijell via aftonbladets chatt :)

De har nu gått 6år sen dess och vi är nu gifta och väntar vårat tredje gemensamma barn.

Även om jag inte va ute efter en relation just då så ångrar jag absolut inte att jag tog steget och lät Danijell komma hela vägen ifrån Mönsterås(småland) för att hälsa på mig och min son :)



Så jag kan verkligen rekomendera andra att ta kontakt med andra människor via nätet,om inte för att hitta kärlek så kanske man hittar en jätte bra vän.



Mvh/Malla

Postat av: Sanna
2010-04-28 @ 13:20:29
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Jag är medlem på gratis sidan http://www.happypancake.com/StartPage.aspx som är en riktigt kanon sida för att träffa nya vänner eller kärleken. Jag tar det inte så allvarligt, utan pratar mest med andra men ser inte behovet att av träffa någon just nu om det inte skulle dyka upp världens snygging ;)



Nae, men känns som det finns vikigare saker just nu i mitt liv som studierna, Alva m.m. som jag satsar på och kärlekslivet kommer lite åt sidan men det är helt klart en bra sajt.

Postat av: Tonismat.se
2010-04-28 @ 23:16:11
URL: http://tonismat.se

Jag och min sambo träffades på nätet, rekommenderas varmt och ömt :D


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback