Måndag!

Godmorgon! Gud så härligt väder det är ute, känns som om det kommer bli en helt underbar dag idag. :) Robin har gått till skolan för över en timme sen, sambon har åkt på utbildning med jobbet och jag och lille Liam har precis käkat frulle.

Dagens planer.. det ska bli traktoråkning för Liam tror jag, det ska även plockas upp från golven idag, det ligger massor av ***** från igår när vi fixade ihop min och sambons underbara och förtidiga födelsedagspresenter. ;)

Någon av er goa människor som vågar sig på en gissning vad vi köpte till oss själva i förtidigt födelsedagspresent? Den som gissar rätt kan få ett litet inlägg med en länk från min blogg till eran blogg. :-)


Kommentarer
Postat av: Amanda
2010-04-26 @ 09:31:33
URL: http://creyla.blogg.se/

Ja, den är så fin Ludwigs jacka. Tycker jag med! :) Är så glad att han kunde ha den även nu till våren.



Jag ringde för att höra hur det var med mannen i fredags. Då levde han ännu men han skulle opereras. Det var visst nåt med hjärtat. Jag lämnade mitt nr till hans anhöriga med en önskan om att få höra hur det gått så får se om dom hör av sig.



Hoppas ni får en fin dag idag!

Kramar

Postat av: Nikita
2010-04-26 @ 10:03:09
URL: http://nikital.blogg.se/

det är ingen fara, har fått den frågan många gånger , och det är lika svårt att svara på den varje gång... jag vet faktiskt inte exaxt hur myckt pengar vår renovering gått på .. men det är mycket!

vi har ju byggt ut och bytt fasad utvändigt på hela huset samt bytt tak också.. sen så är vårt hus så gammalt så vi får nästan gipsa om osv i varje rum det går lixom inte bara slänga upp nya tapeter för allt är så snett å vint.

men om jag säger såhär: då vi gjorde utbyggnaden + köket + bytte fasad + nytt tak + invändigt i utbyggnaden på nedervåningen så lånade vi upp på vårt huslån 400tusen kr.. eftersom daniel gör i princip allt själv så har vi ändå kommit undan "billigt" .. men iallafall utöver det vi lånat upp på huset så tar vi ju från våra löner till rneovering + om vi får in extrapengar ex skattepengar eller liknande.

men någon summa kan jag inte säga? mycket pengar är det iallafall och mycket tid =)

men vi tycker ju det är roligt att få bo fint och det är ju det vi lägger pengar på.. vi går ju inte på krogen eller reser spec mkt därav har vi råd och kan ta från lönerna till renovering.

har du fler frågor så är de bara fråga.



du kan ju ta bort denna kommentar då du läst :)

Postat av: ann
2010-04-26 @ 10:47:02

jag gissar på en resa till er två hörru du fyller ju ändå 30 i år hörru =)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback