Jobbig känsla..

Jobbigt känsla! Usch.. idag har jag en konstig och obehaglig känsla i kroppen, känns som om något speciellt kommer hända idag. Hoppas inte det är något tråkigt, ledsamt eller tragiskt som kommer hända. Känslan inom mig säger tyvärr att det är något negativt. Jag hatar att få denna känsla, speciellt när det visar sig att känslan stämmer. :(

Nåväl.. ska försöka koppla bort den känslan, jag ska strax klä på mig och lille Liam och gå över till Pillis och dricka kaffe sen blir det ett besök hos min psykolog medans Pillis är barnvakt. Ska bli riktigt skönt att gå dit, var ett tag sen sist.

Nehe.. kläderna var det, hejs på er!


Kommentarer
Postat av: ann
2010-04-27 @ 14:39:15

låter inte skoj med sådana känslor hörru :( vi får hoppas på att inget tråkigt händer hörru

Postat av: Egomamma-en vanlig mamma med en ovanlig bakgrund
2010-04-27 @ 15:59:15
URL: http://egomamma.se

Jag kände likadant jag i dag.. och let me tell you, Lucas har varit en helvetesunge hela dagen. Ibland är det lindrigare saker som händer, men likväl påverkas man tyvärr. Hela min dag sabbades av honom :(

EN bra sak har hänt idag, Barbakvinnan-Anki råkade på oss och vi tog en fika på stan tillsammans, annars bara BLÄÄÄ.

Hoppas att du också får en sån lindrig variant i alla fall.

Postat av: Egomamma-en vanlig mamma med en ovanlig bakgrund
2010-04-27 @ 17:05:01
URL: http://egomamma.se

Fick en kommentar på min blogg, Den här: "Jag läste på geshiia.blogg.se att du kallar din son för en "helvetesunge" och att han har förstört din dag. Hur sjutton kan man kalla sitt barn så och även beskylla honom för att förstöra en hel dag. Det säger mer om dig som förälder än om din son. Stackars kille!!"



Den som skrev var anonym men jag har svarat på min blogg.

/Egomamma


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback