Hjälp önskas! =)

Hjälpa..? Jag är med och tävlar inne hos Tweju om en valfri vara till ett värde av 300:-, vinner just jag så ska denna sak få gå till mina barns lilla söta kusin Nova är det tänkt. :)  Nu behöver jag eran hjälp. Hur då? Ja ni klickar in er till Tweju och i detta inlägg skriver ni en kommentar med mitt bloggnamn GESHIIA eller min bloggadress geshiia.blogg.se och på så sätt hjälper ni mig att kanske ha turen att vinna. :)

När ni lämnar eran "röst" så var snälla att skriv in eran bloggadress (om ni har någon), man vet aldrig hur de räknar röster sen, via ipnummer eller via bloggadress. Jag antar och hoppas hon går efter ipnummer, att man bara kan rösta en gång. :) Rösta kan man göra till 16.00 idag!!

Tack på förhand!


Kommentarer
Postat av: Egomamma-en vanlig mamma med en ovanlig bakgrund
2010-04-21 @ 10:14:35
URL: http://egomamma.se

Har röstat!!

Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-04-21 @ 11:06:46
URL: http://beckahbitch.se

Röstat :-)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback