Dagens fråga!


Brukar ni shoppa på IKEA? Vad är erat bästa IKEAköp?


Kommentarer
Postat av: Egomamma-en vanlig mamma med en ovanlig bakgrund
2010-04-24 @ 09:39:35
URL: http://egomamma.se

BRUKAR VI SHOPPA PÅ IKEA? Vi LEVER på IKEA, Muahahahaha... Nä men allvarligt. Jag kan ju rabbla lite: Vardagsrummet: BILLYhyllor, 3 st. LEKSVIK Tv-bänk o vardagsrumsbord. DUDERÖ golvlampa, takspottar som jag inte minns namnet på.Diverse KASSETT förvaringsgrejor. HALLEN: TRONES vita skoskåp, EXPIDIT Hylla (2x4 hål)med 1 st lådinsats till. Billy halvhög hylla, KNUBBIG bordslampa, EN fyrkantig väggplafond för 400 som jag inte minns namnet på, RAM spegel, två uplightlampor för 69 kr/st. KÖK: En halvhög BILLYhylla. KNUBBIG bordslampa liten, plommonfärgad. Korgar till bokhyllan.

LUCAS RUM: Skrivbord och stol som jag inte minns namnet på från IKEA. SOVRUM: MALM sängstomme MIKAEL databord med whiteboardtavla, BILLY hörnhylla, BENNO vägghylla, Gråa tidningsställ på väggen som jag inte minns namnet på. TIMS rum: LEKSVIK skötbord/byrå, SNIGLAR spjälsäng plus sängkläder (alla sängkläder kommer därifrån, förresten, utom påslakanset osv.)

BADRUM uppe: ANTONIUS förvaringskombination med trådbackar PETERS rum: Skrivbord och stol som jag inte minns namnet på. EXPIDIT bokhylla. JÄRPEN hyllplan BJÄRNUM konsoll. Plus diverse lampor, prydnader kökssaker och småförvaring som jag inte orkar skriva.

Så jaaa. IKEA is tha shit, haha.

Hoppas få se lite fynd därifrån nurå!!

Postat av: ann
2010-04-24 @ 10:19:46

ja vi handlar där ibland bästa köppet måste vara våra soffor så sköna :)

Postat av: Annika
2010-04-24 @ 12:32:02
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Absolut! Som den gamla jönköpingsbo jag är så älskar jag besöken i hemstaden o på IKEA! :) Som Skövdebo blir det ju dock närmre till Örebro, så man tar det varannan gång typ ;)

Bästa IKEA köpet... hmm. Sambon har MKT från IKEA sen innan vi vart tillsammans också iofs, men bästa köpet JAG vart med om får nog bli våra datastolar! De var 17 gånger bättre än våra tidigare som kom från JYSK :D

Postat av: Veronica - mamma till Theo
2010-04-24 @ 13:52:04
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com/

Älskar att gå runt och handla på IKEA! =)

hittar alltid bra saker... bästa köp just nu är våran byrå!


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback