Livet går fort..

Jag och Ante påväg till dagis med barnen idag..
(R=jag och A=Ante ;) såklart!)

R: shit är det redan torsdag idag?
A: aaa
R: meh! det var ju nyss måndag!!
A: aaa, veckorna går skitfort
R: ja verkligen

Tystnad en stund

R:
men du.. vad innebär det då? ja att veckorna går fort?
A: att tiden går fort..?
R: det betyder att livet går fort och vad innebär det att livet går fort?
A: att vi snart är gamla
R: mm gamla, skynkliga och snart döda..

R: Stor suck

R:
gamla och skrynkliga.. och vad har vi gjort för speciellt i livet..?
R: ingenting! eller jo vi har våra barn men sen då? inget mer. :(
A: tillbringat tid på nätet med =)
R: hm.. hehe ja det såklart ;)
R: jag hoppas jag vinner massor av miljoner innan jag dör, då ska jag göra massor av otroliga saker för mig och för andra. Då slipper jag dö utan att ha gjort något speciellt i mitt liv.  *Drömmer mig bort*


Tänk vad trist och sorgligt en enda liten kommentar kan göra en konversation, tur att konversation slutade ganska okej med mina "livsdrömmar" för då slipper man må allt för dåligt av denna vetskap. ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda
2009-09-17 @ 10:39:21
URL: http://creyla.blogg.se/

Haha...jag vill också vinna miljoner och åka ut på resaor med nära och kära. ^^

Tänk vilka upplevelser man kunde ge dom man tycker om. Hade arit härligt!

Postat av: ann
2009-09-17 @ 14:19:58

Livet går otroligt fort.. lite läskigt hörru. :(



Jag tar gärna med några milisar tack höhöhö


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback