Gravid trots minus på stickan?

Gravid trots minus på stickan? Hur ofta sker det? Känner ni några som varit med om det? 51 dagar sen jag hade senaste mens och ungefär 3 veckor sen jag skulle haft min mens, men minus på stickan (gjorde gravtest i förrgår). :( Visst i dagarna tre hade jag en pyttepytteliten blödning om man ens kan kalla det blödning, det var lite brunrosa som kom när jag torkade mig och inget mer, inget i bindan. Jag brukar ha en väldigt smärtsam mensperiod och med rikliga blödningar. Var detta min mens eller vad? 

Trött som en galning är jag om dagarna och världens halsbränna som suttit i ett bra tag nu. Beroende av popcorn har jag blivit med. Lite molvärk i magen då och då och det känns som det drar och har sig i magen. Brösten känns större och även där "drar" det och gör ont. Finns även mjölk i brösten då jag känner att jag får ont och testat att klämma ut lite för att lätta på det onda och ja det hjälper. Lite illamånde på kvällarna de 3 senaste dagarna, kan iofs vara för att jag är övertrött. Kan det vara så att jag är gravid trots ett minus? eller är det så illa att jag framkallar dessa "tecken"? Vad tror ni?

Jag blir galen snart!!


Kommentarer
Postat av: Amanda
2009-09-05 @ 14:15:10
URL: http://creyla.blogg.se/

Jag skulle råda dig att gå till bm och kolla. :o/ Det är väl ända sättet att veta säkert.

Postat av: Jessica
2009-09-05 @ 15:17:21
URL: http://nexas.blogg.se/

Man KAN vara gravid trots negativa test, många som jag känner har fått testa om sig både fyra och fem gånger innan hormonhalten är så hög att det gett utslag, trots att de då varit inne i upp till vecka 12. Gå till gyn/mvc och kolla med ultraljud så du vet säkert, att ha sådana symptom som du beskrivit kan visserligen hända ändå, men eftersom du VILL ha flera barn kan det väl vara en idé att checka läget lite mer ingående.. Med risk för besvikelse såklart, men också för mer klarhet. Hade jag gjort. Håller tummarna.

Jessica


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback