Allt är fan åt helvete just nu

Allt är fan åt helvete just nu och jag vill bara spy på allt!! Vi hade ju en snubbe som skulle ha våran lägenhet så fort vi hade skrivit på kontrakten på huset vi hittat. Vi hade planer på att bo hos sambons föräldrar i 3 månader för att få ihop några hyror till nya huset (två hyror ska in den 1 dec) + att vi skulle kunna köpa lite nytt till huset. Vi hade räknat ut allt! 

Vi skrev på kontraktet och ringde snubben som skulle ha vår lägenhet för att tala om att allt var klart, men då backar snubben som skulle ha vår lägenhet helt plötslit ur, och han vågade inte ens säga det själv utan lät sin förbannade bror förklara för oss. Som sagt 1 december flyttar vi till huset och ska ut med dubbla hyror, summan hamnar runt 15.000:- (enbart hyra, sen har vi ju andra räkningar med.)

Vad innebär detta då?

Jo det innebär att Liams 2-årsdag är förstörd, kaffebröd, tårta och dryck kostar pengar, likaså presenter, visst det kommer innehålla några få presenter från oss för som tur är har jag redan hunnit köpa några, men det blir inte många.

EFter Liams födelsedag är det snart dags för julafton och ja det innebär att mina barn + släktens barn knappt kommer få några julklappar OM vi ens kommer ha råd att köpa några alls. Vi har iofs 2 julklappar klara till äldsta grabben.. men två julklappar? vafan.. :( och min andra grabb då, ska han vara utan?


Det känns.. ja åt helvete!

Just nu känner jag mig väldigt illamående och vill spy på allt, känner att jag inte har långt ifrån att börja gråta och tycker att livet är väldigt pestigt. Jag sitter och funderar på hur jag kan tjäna snabba pengar, finns det något sätt som går fort? finns det något jobb? har jag något att sälja? 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym
2009-09-14 @ 12:52:17

Hej!

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett valfritt kalaspaket till barnkalas.



http://millahoman.blogg.se/2009/september/utkast-nu-kor-3.html



Vad gärna med :)

Kram//M

Postat av: ann
2009-09-15 @ 10:30:34

Fan så jobbigt, lider med dig hörru. :( Du ska nog se att det blir bättre. Hörru jag håller tummarna på att ni hittar en lösning snart. :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback