Tisdagsbesök, håll tummarna!

Tisdag och snart får jag besök! Snart kommer det en familj som ska kolla på vår lägenhet och jag hoppas verkligen de vill ha den typ på en gång, tänk så många bekymmer som faller från mina axlar då. :)

HÄR kan ni läsa lite smått om mina bekymmer.

Men med min vanliga otur lär det väl inte gå som jag vill och går det åt helvete så funderar jag på att slänga upp lite begagnade barnkläder här i bloggen som kommer vara till salu. Det får bli lite Meandi plagg då tror jag. Intressant eller inte? Det finns redan nu ett par fina Kavatskor i kategori Säljes här hos mig för den som är sugen.

Nåja, håll tummarna nu tack. =)


Kommentarer
Postat av: ann
2009-09-15 @ 10:28:53

Hörru jag tycker det låter som en megabra idé att sälja lite kläder i bloggen. Meandi har ju jättefina kläder med. :)

Postat av: Amyyy
2009-09-15 @ 13:26:53
URL: http://amyyy.blogg.se/miiralismamma

Sv, maten va super! Och akta graco får de nog bli, så många som rekommenderat den! :)



uurss, vet hur de e när man vill bli av me en lägenhet fort! Hoppas de går bra då! Ja har jobbat som telefonfärsäljare en gång i tiden så ja körde alla knep ja kunde för att dom skulle ta den! ;P


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback