Roligt på toaletten

Några roliga minuter tillsammans på morgonen. På morgonen när Liam och jag borstar tänderna tillsammans så borstar först jag hans tänder och sen borstar han mina.. eller inte.. han borstar såklart sina egna tänder efter att jag borstat hans. När Liam borstar sina tänder så borstar jag mina.

Liam tycker det är jättespännande att titta på hur jag gör när jag borstar mina tänder och han försöker såklart göra likadant. Då och då när jag borstar tänderna så slutar jag borsta en stund för att kolla in mina tänder i spegeln och javisst Liam gör likadant såklart. Det ser otroligt sött och roligt ut när han biter ihop tänderna samtidigt som han gör så att tänderna syns, kollar sig i spegeln för att sen avsluta det med att titta på mig med världens leende. :)

Mammas lilla härmapa!  ♥


Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)
2009-09-17 @ 09:10:04
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Barn är så söt när dom tar efter!

När man ser hur dom tittar för att lära...och tänk så fort dom lär sig också :)



Kram kram!

Postat av: ann
2009-09-17 @ 14:18:35

Hörru de är ju för goa. :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback